Punt i final del blog. Ara, al Twitter

juliol 28, 2010

Com molts ja sabreu, fa un parell de setmanes que ja he tornat de la Xina. A diferència d’altres retorns, aquest és ja, el definitiu. Amb tota seguretat retornaré a Xina en un futur, un país que em captiva i que admiro, però probablement no sigui ja per viure-hi com aquests darrers tres anys, sinó tan sols com a turista.

El que m’ha donat aquesta experiència és imborrable i impagable. No només he tingut l’oportunitat d’aprendre un idioma complexíssim sinó que m’ha canviat per complet la visió que tinc del món i de la meva pròpia cultura. Les experiències viscudes, incontables, són la millor motxilla que m’enduc d’aquest llarg viatge. Algunes les he pogut compartir en aquesta modesta bitàcora, que durant tot aquest temps ha hagut de fer front a la sempre omnipresent censura. Aquest és el principal motiu pel qual feia ja 3 mesos que no escrivia res.

Tot i ser l’últim post d’aquest blog, Galldeferro romandrá obert pels segles dels segles i tota la informació que aquí apareix podrá ser lliurement consultada i divulgada. Espero que els meus escrits us hagin ofert una visió diferent d’aquest gran país que és Xina i del continent asiàtic. A partir d’ara em podreu seguir al Twitter:

http://twitter.com/galldeferro

A partir del mes d’octubre de 2010 inicio una nova etapa iniciàtica a la ciutat de Sevilla.

Moltes gràcies a tothom

Daniel Tomàs

Una resposta to “Punt i final del blog. Ara, al Twitter”

  1. fuetimate said

    Potser l’he descobert tard, però no per això deixar de ser interessant i sobretot útil. Així que si et passes per Fuet-i-Mate et trobaràs una sorpresa.
    Petons
    Ares

Deixa un comentari

