Cunyaaat!

Juliol 11, 2008

Que el concepte de publicitat que tenim a occident difereix força del que tenen a la Xina, crec que es una cosa ja per tots coneguda o deduïda. No obstant, i sense cap ànim de caure en la reiteració, avui us passo la imatge d’un cartell publicitari que vaig poder fotografiar la setmana passada en una cèntrica estació de tren Beijingesa.

L’anunci és d’una coneguda llaminadura que, més a l’hivern que a l’estiu, hom pot trobar de forma omnipresent als carrers de la capital xinesa. Com es veu a la imatge, és una espècie de fruita dolça que a sobre té un recobert carmelitzat. La combinació és una explosió de dolçor i sucre sense limitacions poc apta per a diabètics o per als amants d’una dentadura sana. Mentre a qualsevol país occidental una “campanya publicitaria” com la de la fotografia faria de ben segur caure fins a l’abisme el consum d’aquest producte, aquí contrariament continua venent-se per a deleït de infants i adults. Qui sap si el seu ideal és el d’arribar a la vellesa amb aquest “entranyable” aspecte…

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: