Avui Beijing s’ha llevat així…

gener 17, 2008

9.30 del matí. Piquen a la porta de la meva habitació.. m’aixeco tot lleganyós i renegant, esperant trobar una “fuwuyuan” (assistenta) que vé a tocar el que no sona en aquestes hores del matí… Però no, és la meva amiga Sammy (xinesa, tot i el nom), fins divendres també veïna.. Amb un somriure d’orella a orella em diu: está nevant!!! Ella es del sud de Xina, i es la segona vegada a la seva vida que veu la neu. Obro la finestra de la habitació i veig això:

neubejing.jpg

Que bonic! La grisor beijingenca recoberta d’una fina capa blanca… Així que com un nen i completament equipat per a la neu i les gèlides temperatures, decideixo sortir al carrer a donar un volt i gaudir de la nevada:

neubejing2.jpg

neubejing3.jpg

Brrr, i pensar que ara mateix alguns dels meus companys estan tombats al sol en una hamaca en alguna platja tropical tailandesa!

Deixa un comentari

