El Xino i el seu Pepino

gener 16, 2008

El frikisme es una corrent que cada dia guanya nous adeptes arreu del món i, com no, també a Xina on a més hi afegeixen el seu peculiar toc asiàtic. L’altre dia tot passejant, vaig veure una multitud de xinos que s’arremolinaven entorn a un objecte extrany. M’hi vaig acostar i vaig veure això:

xinopepino1.jpg

xinopepino2.jpg

xinopepino3.jpg

Com mola!! Un prototip!! ultima tecnologia xinesa!! Aquest país ha donat un gran salt endavant!! per fi han deixat de copiar i s’han posat a innovar!! Vejam, Vejam.. Sembla fet a partit d’una moto… però.. recoberta de llauna.. quantes cocacoles haurà recollit??.. Mmm i plena d’anuncis per finançar la investigació.. El conjunt té un toc estètic tot retro-Sputnik.. mmm! interessant, interessant… acostemnos-hi més..

xinopepino4.jpg

Uaaaau! un cohet de dubtosa utilitat i… un sostre solar!!!… Amb el sol que feia a Beijing aquell dia (veure post d’ahir) no m’extranya que el tingués aparcat.. crec que s’hi estará uns dies mes… Però… si en realitat es una moto deu funcionar amb benzina, llavors perquè el sostre solar?? Mirem-ho des de més angles..

xinopepino5.jpg

Segurament a la foto no s’apreciï bé però, a dins hi ha un llit!! Ja no puc més i m’acosto a parlar amb el creador d’aquesta maravella de l’enginyeria. Mentre m’ensenya el piset em confessa que és del nord de Xina, ha construit el prototip amb els seus estalvis, una moto, un remolc de fusta i quilos de llauna. Per dins té GPS (no es conya!), radio, TV, cuina, calefacció.. tot funciona amb l’energia solar… curiós… Quan té vacances agafa el seu “buga” i se’n va a recorrer el país de punta a punta, es el seu transport i també la seva casa.. els cartells són publicitat (alguns) pero la majoria és auto-bombo explicant les virtuts del seu invent.. N’hem d’aprendre tant!

xinopepino7.jpg
Deixa un comentari

