On és la meva bici??

gener 14, 2008

M’he quedat sense bici. Si nois si, ho heu llegit bé. Bici, diminutiu de bicicleta. No he escrit malament la paraula vici, aquests encara els conservo tots. La meva bicicleta s’ha fet fonedís.. bé, la meva i la de molts altres infortunats. Que ha passat?? L’han robada?? No ben bé… La història és rocambolesca:

Si que es cert que el robatori de bicicletes a Xina está a l’ordre del dia, però la meva havia aguantat majestuosament 5 mesos, resistint la xafogor, la pluja, el vent, la contaminació, el fred, la neu, el gel, els escupits dels xinos… tot. No obstant no ha pogut aguantar la darrera embestida. Fa 2 dies van començar unes obres davant de l’edifici d’estudiants (on jo i molts més la teniem aparcada), on abans hi havia 4 rangleres amb centenars de bicicletes ahir s’hi podia veure una imatge com aquesta:

sensebici1.jpg

La rapidesa de les obres ha deixat tothom sense marge de reacció: en tan sols una jornada laboral (quan volen ja són rápids els malparits…) han trencat el candau de totes les bicicletes cual delinqüents, han tret l’aparca-bicicletes, han obert una rasa, han canviat les tuberies, l’han tapada, encimentada, i au! com si no hagués passat res. I les bicis?? Les han tornat al seu lloc? han posat candaus nous?? No pas, les bicis es troben en parador desconegut, centenars de bicis desaparegudes. El o els responsables? Qui sap. Ja han marxat. En un dia han fet totes les obres, s’han endut totes les bicis… sense cap avís previ, cap notificació, cap pegatina triangular a terra del plan, reculli la seva bici al dipòsit municipal. Res.

No será pel fet que algú desitgés fervorosament la meva bicicleta, baratija de 14€ i que en aquest temps acumulava més averies que l’AVE i el rodalíes junts.. però bé.. així no es fan les coses. Així que oooh! sé que es injust i em sap greu, però ja aviso ara que algun xino pagarà en els propers díes la desídia dels seus compatriotes sofrint una igualment misteriosa desaparició del seu mitjà de locomoció.

Anuncis

Deixa un comentari

